czwartek, 18 września 2014

1. Start

Hej wszystkim!Nazywam się Emily.No dobra, nie nazywam się tak, ale wolę jak tak się na mnie mówi. Za kilka dni kończę 17 lat, za kilka kolejnych emerytura. 
Tego bloga będziemy prowadzić w trójkę. To już odróżnia go od większości, więc jeśli moje wypociny was nie zainteresują to posty dziewczyn na pewno tak. Pomysł zrodził się na twitterze. Pod koniec wakacji zaczęłyśmy pisać i razem motywować się do odchudzania. Stwierdziłam, że chyba warto się tym z kimś podzielić, a tu zrobić coś w rodzaju dziennika przebiegu diety. 
Często przewijają się w internecie zdjęcia 'before and after', podziwiamy takich ludzi, myślimy 'wow, dokonali czegoś dużego, nieźle musieli się namęczyć. Jak do tego doszli?' Teraz będziecie mieli okazje oglądać nasze postępy. Jeśli zaciekawimy i zmotywujemy choć jedną osobę będę szczęśliwa. 

Chcesz przeżyć swoją wielką zmianę z nami? (Śmiesznie to brzmi, ale powaga. To ważna sprawa.) 

1.Zmiana myślenia.
Mam nadzieję, że uda mi się schudnąć.
Jeśli w to uwierzysz dasz radę. Nic nie jest niemożliwe. 

2.Jesteś człowiekiem. 
Jeśli zjesz od czasu do czasu coś niezdrowego to nie koniec świata. Wszystko jest dla ludzi, tylko w dobrych ilościach. Ja osobiście walczę z poważnym uzależnieniem jakim jest czekoladoholizm.

3. Zacznij w kuchni.
Niewiele osób wie, że sukces zależy w 70% od diety, a tylko w 30% od ćwiczeń. Co nie oznacza, że masz nie ćwiczyć. Nie ma tak dobrze. 

4. Pieniądze 
Nic mnie tak nie denerwuje jak podejście typu 'nie mam 300zł na buty do biegania, więc nie będę biegać' . Ja biegałam w tenisówkach z chińczyka za 9 zł

Na razie to tyle, ale spodziewajcie się wkrótce więcej. :)

3 komentarze:

  1. Emily <3 Kocham twoje wpisy już się motywuje hahaha
    Czekam na więcej wpisów nie tylko twoich :D / Trawka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo motywujaco ! <3
    Powodzenia zycze :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń