czwartek, 25 września 2014

Zaczynamy :) / M.

Hej Wam! ;)

Jestem Monika, wspólnie z dziewczynami dążę do jednego celu----> bycia szczęśliwą w swoim ciele.

Jak zapewne się domyślacie, już nie pierwszy raz w swoim życiu próbuję osiągnąć ten cen, ale teraz jestem pewna, że nie skończy się na użalaniu nad sobą tylko wiem że mi się uda ! :)

Nie mam dzisiaj jakiejś specjalnej weny, zresztą nie ma co wymyślać regułek tylko trzeba pisać to co się myśli...

Obrałam sobie cel, żeby schudnąć do końca tego roku i zacząć nowy rok z inną, nową, LEPSZĄ ja !

Może to głupie, ale ustaliłam sobie, że na następne zakupy pojadę jak schudnę i wtedy wymienię swoją szafę na ubrania z mniejszym rozmiarem :D

Jeśli Wy macie ten sam problem co ja, to wiedzcie że jestem z Wami i wierzę że Wam się uda. Wiem, że w dzisiejszych czasach ciężko jest żyć w "wielkim" ciele. Uwierzcie w siebie, uwierzcie że się uda. To zależy wyłącznie od Was. Są różne decyzje w życiu, ale zazwyczaj nie zależą one tylko od nas, a od wielu innych ludzi i czynników. A TA decyzja to wyłącznie WASZA decyzja. To od nas zależy czy za parę miesięcy nadal będziemy się nad sobą użalać i marudzić, dlaczego nie jesteśmy jak inni, czy będziemy szczęśliwe i bardziej otwarte na życie :)

Także bierzemy się do pracy :)

Czas i tak upłynie, a to od nas zależy czy wykorzystamy go dobrze, czy też zmarnujemy.

Czuję że dzięki blogowi, będę mogła motywować Was i samą siebie. Bo głupio byłoby pisać coś Wam a samej się tego nie trzymać.

Nie wiem, jak częste będą moje wpisy ze względu na szkołę, ale będę starała się wpadać tu jak najczęściej :)

Powodzenia !

Wiedzcie, że jestem z Wami i Wam kibicuję :)

Uwierzcie w siebie !

Dreams come true :)

2 komentarze:

  1. Jeej, już przemowa. Nie zdziwię się jak twoje posty będą najpopularniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty ;) Razem walczymy ! ;) Twój post też był jbsvkjnskn

    OdpowiedzUsuń