piątek, 26 września 2014

Dzień 1 ;)

Siemka :)

Co tam u Was ?

Bo ja jestem właśnie po ćwiczeniach ;) Nie chciałam znowu mówić sobie, że zacznę od poniedziałku, od początku tygodnia lub od października tylko zaczęłam od dziś! Zacznę 3 lub 5 dni wcześniej i o te kilka dni przedłużę swoję szczęśliwsze życie :) Jestem zajebiście zmęczona i pot się leje ze mnie strumieniami, ale za to zajebiście szczęśliwa i dumna z siebie !

Dzisiaj kolega, po którym się bym w sumie nie spodziewała, dał mi jeszcze bardziej do zrozumienia, że pora się WRESZCIE wziąć za siebie i zmienić coś w swoim życiu. Zrobiło mi się trochę przykro, ale w sumie to jestem mu za to wdzięczna, bo to też jakiś rodzaj motywacji..

Dziś ogólnie mam taki dzień, że najchętniej napieprzałabym się cista, czekolady, chipsów, hamburgerów, kebabów itp.

Kiedy zaczęlam ćwiczyć, pomyślałam że chyba nie dam rady i nie chciało mi się, ale jednak dotrwałam do końca i jestem wdzięczna temu impulsowi, który mi w tym pomógł.

Zamierzam się tym razem nie poddawać i wreszcie osiągnąć swój wymarzony cel.

Każdy by chciał żeby jego marzenia się spełniały :)
Dlatego ja spełnię swoje, bo sama mogę to uczynić. Potrzebuję tylko motywacji, wytrwałości i cierpliwości :)

I Wy też możecie to uczynić.

Ja się nie poddam i Wy też nie !

Razem raźniej ! Razem osiągniemy swój wymarzony cel !


Miłego dnia :) /M.


3 komentarze:

  1. Zdrowy tryb życia jest bardzo ważny, jednak nie należy zapominać o zdrowym rozsądku. Wszystko z umiarem :) Życzę wytrwałości w swoich postanowieniach, powodzenia!

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że masz nowego bloga! Ja bardzo lubię czwiczyć i biegać. W piątej klasie cały tydzień nie chodziłam do szkoły bo w każdy dzień byłam na zawodach!
    Obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz!
    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, nieźle. Chciałabym wziąć udział w zawodach i sprawdzić się, ale to jak poprawię znacznie swoją kondycje. Może na wiosnę

      Usuń